Utbildning – Vill du MAXIMERA ditt digitala kundmöte?

Då har du chansen att vässa dig i denna utbildning den

2 februari kl 9-12 och
9 februari kl 9-13

 

Allt förändras! Tiderna förändras och kundmöten flyttar in i det digitala. Vad är skillnaden? Hur ska jag agera? Vilka verktyg behöver jag? Det digitala mötet är något helt annat än det analoga, därför måste vi vara bäst när det gäller. Utbildningen ger dig kunskap som maximerar ditt kundmöte även digitalt. Du kommer öka din kunskap, färdighet och ditt digitala agerande före, under och efter kundmötet.

Utbildningen genomförs digitalt vid 2 tillfällen med ca 3 timmar per träff.
Max 10 deltagare per tillfälle och utbildningen genomförs av Finnvedens Säljkraft.

Kostnaden är endast 2900 kr +moms.
Anmäl dig till jan@campusljungby.se senast den 25 januari.

“Maximera det digitala kundmötet” har varit en stor framgång under 2020, då över 1500 personer från mer än 100 företag i Sverige och övriga världen deltagit i denna utbildning.
Även efter pandemin talar allt för att det digitala mötet kommer vara en självklar del av vår vardag, så ta chansen att utveckla dig.

Utbildningen är ett samarbete mellan
Idé & ResursCentrum och Campus Ljungby